Med anledning av Coronaviruset

Samtliga föreställningar INSTÄLLDA

Köpta biljetter kommer att återbetalas

Återbetalning.

Du som köpt biljett på nätet (via verateatern.se/nortic.se) kommer att få ett mail angående återbetalning. OBS! För att återbetalning ska genomföras måste du besvara mailet innan tisdagen den 1/12

Du som köpt biljetter via återförsäljare (Hotell Carlshamn/ Stora Coop Karlshamn) kommer att kontaktas av vår producent angående återbetalning. Vi jobbar på så fort vi kan, detta är en manuell process och det kan ta lite tid att nå ut till alla. 

Jag vill stötta Verateatern, vad kan jag göra?

Ni som köpt biljett kommer få alternativ i ert mail att skänka en del av biljettpriset som gåva.

OBS: Endast biljettpriset återbetalas. Service- och distributionsavgiften bortfaller.

 

 

Frågor & svar

Hur lång tid tar det innan jag får pengar tillbaka?

Så snabbt som möjligt. Men det kan ta några veckor att behandla alla ärenden. Vi ber om er förståelse och ert tålamod.

Jag hittar inget mail från er angående min återbetalning, varför har jag inte fått informationen? 

Svar: Tyvärr kan mail från oss hamna i skräpposten. Det kan också vara så att du har bytt mailadress eller inte lämnat någon mailadress vid din bokning. Hör i så fall av dig till oss på producent@verateatern.se

Jag mailade igår och har inte fått svar, har det inte kommit fram? 

Svar: Vi jobbar så fort vi kan. På grund av den mängd samtal och mail vi just nu hanterar tar det lite längre tid än vanligt innan man får svar.  

Vi ber verkligen om er förståelse och tålamod just nu. Vi gör allt vi kan, så snabbt vi kan och försöker hela tiden göra så rätt vi kan. Vår publik är det viktigaste vi har, och vi kämpar nu febrilt med att lösa alla problem, frågor och den rådande situationen på bästa möjliga sätt.

Varma kramar till er alla / Verateatern 

PR / T 123.456.7890 / F 123.456.7899 / info@mysite.com / © 2023 by PR.  Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now